måndag 16 mars 2015

Valparna

Vi väntar på ägonen. En liten strimma är öppen :)








1 kommentar:

Janicke sa...

Undrar hur det känns att plötsligt börja se. En helt ny värld som öppnar sig.
Sötnosar!