lördag 21 mars 2015

Underbar dag

Vinterlandskap och solen skiner kan det bli bättre :)
Valparna är så mysiga nu. Inca blev förvånad tror jag när hon klev ut i mrse. Tog en riktig repa runt i hög fart och tyckte det var väldigt skoj med snö igen.
Så skönt när man kan ta alla hundarna på morgonen på promenad i solsken och lagom med snö. Hundarna springer fritt utan att man är orolig då man ser både viltspår och djur tydligt så man kan vara beredd. Människor och andra hundar är ju obefintliga där jag bor nu.










Inga kommentarer: